بستن

جذب ۱۰۰۰ فالوئر اول پیج اینستاگرام

افزایش فالوئر اینستاگرام

گاهی بازگشت به فلسفه وجود چیزها یا کارها تنها راهی است که باعث می‌شود بتوانیم کارهایمان را بهتر از هر زمان دیگری انجام دهیم. زمانی جذب فالوئر در پیج اینستاگرام نه یک دل‌مشغولی پر از استرس بلکه یک شادی کوچک بود. وقتی پستی را در پیج اینستاگرام خود منتشر می‌کردیم، منتظر می‌ماندیم تا ببینیم چند نفر دیگر در دنیا مثل ما به پیرامونشان نگاه می‌کنند.

در گذشته‌ای نه چندان دور، این حسِ خوبِ دیده شدن و دور هم جمع کردن افرادی که با ما هم‌صدا هستند، تنها دلیلی بود که می‌توانست بالا رفتن عدد فالوئرهای پیج اینستاگرام‌مان را به ماجرایی خوشحال کننده تبدیل کند. اما کم‌کم، وقتی که پای فروش و تبلیغات به این میدان باز شد، سر و کله فالورهای فیک از ناکجا آباد پدیدار گشت.

آن هنگام بود که سر و دست شکستن برای بالا بردن عدد فالوئرهای اینستاگرام به بازاری داغ برای عده‌ای خاص تبدیل شد. اما آیا هنوز هم می‌توان به طور طبیعی افراد هم‌صدا را دور هم جمع کرد؟ در این قسمت از «دیجیتالینگ» به دنبال پاسخ این پرسش می‌گردیم که: «چگونه هزار فالوئر اول پیج اینستاگرام را جذب کنیم؟» بدون تردید، هدف ما جذب طبیعی مخاطب است. با ما همراه باشید.

قرار است چه چیزهایی را با هم یاد بگیریم؟

  • یک تجربه خواندنی از دردسرهای جذب هزار فالوئر اول پیج اینستاگرام را می‌خوانیم.
  • تاثیر تبلیغات روی جذب کاربران با کیفیت را بررسی می‌کنیم.
  • روش‌های بدست آوردن 1000 فالوئر اول به شکل رایگان را بررسی کردیم.

جذب فالوئر اینستاگرام

ماجرای دردسر فالوئرهایی که بودند ولی نبودند!

زمانی که می‌خواستم برای اولین بار برای یک پیج اینستاگرامی را بازاریابی کنم، به دنبال روش‌هایی می‌گشتم که خیلی زود تعداد فالوئرهای زیادی را به دست آورم. چون آن زمان فکر می‌کردم وقتی کاربران به یک پیج می‌آیند و با زیر 10 فالوئر روبه‌رو می‌شوند، آن را دنبال نمی‌کنند.

البته کم‌کم به این نتیجه رسیدم که به جای فالوئر غیر واقعی، اولین محتواهایی که در یک پیج تازه راه‌اندازی شده منتشر می‌شوند می‌توانند به رشد آن کمک کنند. ناگفته نماند که هنوز هم پیج‌های بسیار زیادی به این موضوع توجه نمی‌کنند. معمولا اگر به سراغ نُه پست اول پیج‌ها بروید می‌بینید که یا لوگوی خودشان را پست کرده‌اند یا محتواهای واقعا ضعیفی را قرار داده‌اند که هیچ تاثیری در جذب فالوئر با کیفیت ندارند. در هر حال، من هم آن زمان از این موضوع اطلاعی نداشتم.

پس به دنبال سریع‌ترین و راحت‌ترین کار یعنی خرید 1000 فالوئر فیک رفتم. به این ترتیب، با استفاده از چند نرم‌افزار در عرض نیم ساعت، عدد فالوئرهای پیج از صفر به 1000 رسید. این شاید بزرگ‌ترین اشتباهی باشد که یک نفر می‌تواند در مورد پیجش انجام دهد. حتی می‌توانم بگویم با این کار دو دستی پیج خود را نابود می‌کند.

چون شاید در ابتدا کاربران با دیدن پیجی که دست‌کم 1000 فالوئر و چند محتوای جذاب دارد به دنبال‌کننده آن تبدیل شوند، اما وقتی کار جلو می‌رود، زمان می‌گذرد و آن 1000 فالوئر به پنج، شش و حتی 10 هزار عدد می‌رسند کار خراب می‌شود. این ماجرا برای من هم اتفاق افتاد. با وجود آنکه فالوئرهای بعدی پیجم به صورت طبیعی جذب پیج شده بودند، باز هم نتوانستم از تاثیر منفی آن 1000 فالوئر فیک اولی دور شوم؛ آنها تاثیر خود را روی آمارهای پیج می‌گذاشتند و تلاش‌هایم برای بهبود «نرخ مشارکت» را به هدر می‌دادند.

اگر این فرصت را داشتم که به عقب برگردم، هیچ وقت به سراغ آن فالوئرهای فیک نمی‌رفتم. در عوض، دست‌کم نُه پست جذاب را برای پیج مهیا کرده و بطور مرتب آنها را در پیج منتشر می‌کردم و سپس به سراغ روش‌هایی می‌رفتم که با استفاده از آنها به طور طبیعی، 1000 فالوئر اول خود را به دست بیاورم. اما چطور؟ برایتان خواهم گفت.

اگر فکر می‌کنید که ایده برای تولید محتوا ندارید پیشنهاد می‌کنم مطلب «ایده‌های محتوایی در اینستاگرام» را هم بخوانید، هم گوش دهید و هم ویدیو آن را ببینید.

رسیدن به فالوئر

چگونه هزار فالوئر اول پیج اینستاگرام را جذب کنیم؟

روش‌های مختلفی برای جذب هزار فالوئر اول پیج اینستاگرام وجود دارد:

  1. از قدرت ارتباطات خود کمک بگیرید

یکی از راه‌های ساده برای جذب هزار فالوئر اول پیج، کمک گرفتن از پیج‌های مرتبطی است که شما را می‌شناسند. شما می‌توانید با پیج‌های اینستاگرامی دوستان و آشنایان‌تان که به موضوع پیج شما مرتبط هستند ارتباط برقرار کنید تا پیج شما را معرفی کنند. ما این تجربه را داشتیم که در روزهای اول با بیش از 10 پیج با کیفیت و مرتبط ارتباط گرفتیم و رایگان پیج‌مان معرفی شد.

اگر هیچ آشنا و دوستی در اینستاگرام ندارید راه رایگان دیگری هم وجود دارد و آن این است که پیج اینستاگرامی جدید را در قالب استوری یا یک پست در پیج شخصی خودتان معرفی کنید. اگر یک تیم هستید، تک‌تک اعضا هم می‌توانند این کار را انجام دهند.

  1. معرفی در کانال تلگرامی

اگر یک کانال تگرامی دارید می‌توانید یک یا چند بار پیج اینستاگرامی خودتان را در آن معرفی کنید. البته یادتان باشد که لزومی ندارد پست‌های پیجتان را در کانال تلگرامی بگذارید. بلکه بنظر من باید یک معرفی کلی از پیج و هدفی که دنبال می‌کنید را به کاربران نشان دهید. به جز کانال تلگرام خودتان می‌توانید از کانال‌های تلگرامی دیگران هم برای این کار استفاده کنید.اگر به مفهوم بازاریابی در تلگرام و یادگیری آن علاقه مند هستید، «نقشه راه بازاریابی در تلگرام» را دنبال کنید.

مخاطبان در اینستاگرام

  1. معرفی پیج در وب‌سایت خودتان

از وب‌سایت خودتان هم می‌توانید به عنوان راهی برای معرفی پیج اینستاگرامی‌تان استفاده کنید. کاری که بیشتر وب‌سایت‌ها انجام می‌دهند این است که مدام به کاربران می‌گویند: «پیج ما را دنبال کنید.» اما دلیل این کار را به کاربران نمی‌گویند. شما می‌توانید خلاقانه‌تر رفتار کرده و به کاربران دلیلی برای دنبال کردن پیجتان بدهید.

مثلا بگویید که: «می‌توانید آخرین اخبار حوزه کاری ما را از طریق استوری اینستاگرام‌مان دنبال کنید.» یا «ما را دنبال کنید تا هر ماه یک لایو ویژه در مورد فلان چیز مهم را ببینید.» بدون تردید اگر کمی روی این موضوع زمان بگذارید، دلیل‌های بسیار بهتری به ذهنتان می‌رسد.

  1. از داده های کسب و کار خود کمک بگیرید

روش آخری که آن را تجربه کردم معرفی پیج اینستاگرام به مشتریان بالقوه و بالفعل از طریق ایمیل و اس ام اس بود که نتیجه خوبی هم داشت.فقط یادتان باشد که تک تک مخاطبان کسب و کار ما را پیش از این شناخته و خودشان اطلاعات کاربری را در اختیار ما قرار دادند و ما هم یک یا دوبار از این روش استفاده کردیم.

ما را در اینستاگرام فالو کنید

خلاصه‌ای از آنچه با هم از جذب فالوئر رایگان در اینستاگرام گفتیم:

  • خرید فالوئرهای فیک به معنای انتخاب کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به هیچ‌کجا است.
  • اولین قدم برای پیج‌های تازه‌کار تولید دست‌کم نُه محتوای جذاب برای پیجشان است. پس از این کار باید به دنبال روش‌های طبیعی افزایش فالوئر باشید.
  • ارتباط با نزدیکان و درخواست معرفی پیج‌مان، یکی از راه‌های ساده برای افزایش طبیعی تعداد فالوئرهای پیج شما است.
  • معرفی پیجتان در کانال اینستاگرام خودتان و دیگران می‌تواند فالوئرهای تازه را به سمت پیجتان هدایت کند.
  • وب‌سایت شما هم می‌تواند به عنوان بستر معرفی پیجتان مورد استفاده قرار بگیرد. برای این کار باید به کاربران سایت خود دلیلی برای دنبال کردن پیج اینستاگرامی‌تان بدهید.
  • معرفی مستقیم پیج خود به مشتریانتان هم روشی اثرگذار برای افزایش تعداد اعضای پیجتان است.

 

نظر شما چیست؟

نظر شما در مورد استفاده از ربات‌ها یا نرم‌افزارهای جذب فالوئر چیست؟

آیا تاکنون توانسته‌اید از این روش به فالوئرهای با کیفیت دست پیدا کنید؟

چگونه اولین 1000 فالوئر پیج خود را جذب کردید؟

لطفا ماجرای خودتان را برای کاربران دیجیتالینگ تعریف کنید.

 

این مطلب برای شما مفید بود؟

4.3/5 - (7 امتیاز)

آیا خواندن این مقاله چیزی به دانسته‌های شما اضافه کرد؟

با نشر این محتوا، جامعه دیجیتالینگ را گسترش دهید

1
نقطه شروع بازاریابی در اینستاگرام و اهمیت آن در ایران

. مقدماتی

یک دیجیتال مارکتر، چیزی شبیه به کاشف فرصت‌های ناشناخته است. او به همه‌چیز نگاهی تحلیلی دارد و از روی اطلاعات به دست آمده از داده‌ها سخن می‌گوید. برای چنین فردی، حضور در بسترهای جدید و فعالیت در آنها با شگفتی و هیجان زیادی همراه است. بازاریابی در اینستاگرام هم یکی از همین گزینه‌های جالب به شمار می‌رود. افراد زیادی از سرتاسر جهان به طور جدی در این شبکه اجتماعی فعالیت می‌کنند. این بدان معنا است

2
آیا اینستاگرام واقعا به درد کسب و کار من می‌خورد؟

. مقدماتی

یکی از دغدغه‌های کسب و کارها، داشتن یک پیج فعال و لبریز از فالوور در اینستاگرام است. صاحبان کسب و کارها برای رسیدن به این هدف، زحمت بسیاری می‌کشند و هزینه می‌کنند. گذشته از اهمیت حضور بیزنس‌ها در رسانه‌های اجتماعی، آیا مطمئن هستید که اینستاگرام، همان مکان مورد نظر شما است؟ در این قسمت از «دیجیتالینگ» به دنبال پاسخ این پرسش می‌گردیم که: «چه کسب و کاری به پیج اینستاگرام نیاز دارد؟» با ما همراه

3
جذب 1000 فالوئر اول پیج اینستاگرام

. مقدماتی

گاهی بازگشت به فلسفه وجود چیزها یا کارها تنها راهی است که باعث می‌شود بتوانیم کارهایمان را بهتر از هر زمان دیگری انجام دهیم. زمانی جذب فالوئر در پیج اینستاگرام نه یک دل‌مشغولی پر از استرس بلکه یک شادی کوچک بود. وقتی پستی را در پیج اینستاگرام خود منتشر می‌کردیم، منتظر می‌ماندیم تا ببینیم چند نفر دیگر در دنیا مثل ما به پیرامونشان نگاه می‌کنند. در گذشته‌ای نه چندان دور، این حسِ خوبِ دیده شدن

4
بیش از ۱۰ ایده تولید محتوا در اینستاگرام به‌همراه ویدیو

.. متوسطه

گاهی وجود گزینه‌های زیاد برای انتخاب، از یک موضوع مثبت به چیزی منفی تبدیل می‌شود. چون فرد در میان انتخاب‌های فراوانی که می‌تواند داشته باشد، دچار سردرگمی می‌شود و حتی ممکن است اصلا چیزی را انتخاب نکند. می‌توان نمونه این ماجرا را در مورد انتخاب موضوع پیج اینستاگرام مشاهده کرد. در این قسمت از «دیجیتالینگ» به سراغ چند «ایده تولید محتوا برای اینستاگرام» می‌رویم تا از میان موضوع‌های بسیار زیادی که در این باره وجود

5
پیج بروشوری در اینستاگرام؛ خلاقیت یا گل به خودی؟

. مقدماتی

داشتن یک پیج پرطرفدار در اینستاگرام یکی از آرزوهای هر صاحب پیج یا بیزنس آنلاین است. از طرفی، محتوای تصویر محور این شبکه اجتماعی، باعث ایجاد ابهام‌هایی در فرآیند تولید محتوا برای آن شده است. برخی از صاحبان پیج‌ها با خودشان این‌طور فکر می‌کنند که موفقیت در پیج اینستاگرامی یعنی انتشار عکس‌های با کیفیت. اما ماجرا به همین سادگی نیست. در اینستاگرام هم تنور تولید محتوای کاربردی و جذاب، داغِ داغ است. در این قسمت

وبلاگ دیجیتالینگ

گپ و گفت کاربران در مورد این مقاله

4 دیدگاه در این مقاله ثبت شده است

دیدگاه شما
لطفا دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

رضا زارعی
نوشته شده در: ۱۸:۵۹ ۰۳/۰۲/۱۴۰۰

ممنون که وقت میذارید جواب میدید
این ارزشمنده

علیرضا ابراهیمیان
نوشته شده در: ۱۳:۰۷ ۰۵/۰۲/۱۴۰۰

سلام جناب زارعی عزیز
سپاس از شما
همراه شما خواهیم بود?

سبحان حنیفی
نوشته شده در: ۲۰:۳۰ ۰۷/۰۹/۱۳۹۹

ممنون مطالب خیلی کاربردی
فقط یه بخشی رو خیلی موافق نیستم یعنی برای همه جا صادق نیست. شما اگه صاحب یه کسب و کاری باشید و بعد از چندین سال کار در بازار آفلاین تازه بخواین بیزینستون رو وارد بازار آنلاین کنید ترجیح می دین که اتفاقا ۱۰۰۰ فالوور اول از دوستان و آشنایان نباشند چون میخواین در چشم کسانی که شما رو مدت هاست میشناسند و مشتری شما هستند و احتمالا از شما خرید می کنند قوی ظاهر بشین. پس احتمالا ترجیح میدین بعد از بلوغ پیجتون و جذب فالوورهای واقعی از افراد غریبه، تازه پیج رو به کسانی که احتمال خریدشون از شما زیاده معرفی کنید که با دیدن پیج شما حتما مشتاق به خرید بشن.

علیرضا ابراهیمیان
نوشته شده در: ۱۰:۲۷ ۰۸/۰۹/۱۳۹۹

سلام روز بخیر مرسی از پیامتون اقای حنیفی عزیز
من هم با نظرتون بطور کلی موافقم
ما در مطلب نگفتیم که دوستان و اشنایان تون شما رو صرفا فالو کنند
ما به این نکته اشاره کردیم که از دوستان و اشنایان بعنوان پروموتر کمک بگیرید تا پیج شما رو به علاقه مندان معرفی کنند
یعنی روشی رو گفتیم که هم طبیعی هست و هم رایگان
دلیل اشاره کردن به این موارد هم این است که پیج های زیادی به این نکات ساده دقت نمیکنند و مستقیم به سراغ جذب فالوئر فیک میروند

برای کسب و کارهای آفلاین بله موافق هستم که مشتری بالقوه یا حتی مشتریانی که تا به الان از شما خرید داشتند رو دعوت کنید به پیج اینستاگرام تون
برای مثال اگر شماره تماس ازشون دارید میتونید پیامک ارسال کنید.
اگر در مغازه یا دفتر شما حضور پیدا می‌کنند از طریق بیزینس کارت بهشون اطلاع رسانی کنید.
مورد دوم شاید کمی زمانبر باشد ولی اثربخشی بالایی دارد
موفق باشید

×